utv17 <3_<3

Dags att traditionsenligt titta på mina nyårslöften för det gångna året och viktigast av allt titta på hur det faktiskt gick. Jag tycker ju som bekant det är väldigt väldigt roligt med nyårslöften. Poängen med dem är typ att det ska vara kul att utvärdera ett år senare. Förra året skrev jag inte ut alla mina på bloggen men jag har de flesta HÄR! Mycket underhållande inlägg om jag får säga det själv. Visserligen tycker jag så om alla blogginlägg som är minst två månader gamla. :) Man blir så mycket coolare så snabbt :) 
LÅT OSS BÖRJA
1. Om jag köper kläder; prioritera byxor
Tråkigaste nyårslöftet i livet. Vet inte ens om jag höll det. Svårt att ens avgöra då jag växte ur 7 par gamla jeans i år så byxbristen tycks vara kronisk. 
2. Ta körkort
 Höll detta. Känns bra. Ska sluta skryta snart.
3. Vara engagerad i idrotten, delta, och få A!!!!!
Hade typ 100% närvaro sista halvan av vårterminen i tvåan, men fick dessvärre inte ett A för det haha
4. Spara mer...
Hade faktiskt en exakt siffra på hur mycket jag ville ha sparat vid detta lag, men skrev inte ut den, och kan säga att jag inte höll det :D Ska aldrig mer ha ett pengarelaterat löfte. Det slutar aldrig väl. 
5. Fylla på CVt
Äntligen något jag höll? Tog i början av året mina första steg in i arbetslivet och dessutom hunnit byta arbetsplats. *klapp på axeln*. Jobbat ungefär 350 timmar i år vilket ger mig ångest för vart i helvete är de där pengarna. 
6. Åka till Paris
Var väldigt rädd att jag inte skulle hålla detta men i slutet av april åkte ju jag och Ida dit över en helg. En väldigt bra helg! Som förklarar vart mina pengar försvann. Anledningen till att detta var ett löfte var för att Siri pluggade där hela tvåan och kändes som fy och skam att INTE åka och hälsa på henne. 
Det är hälften hållda alltså. Snyggt jobbat. Nästa års nyårslöften ska vara så otroligt mycket mindre tråkiga för detta var ärligt talat ett sömnpiller att utvärdera. Bye bye
 



Vardagliga ting | |
Upp