90 mil till HAMBURG

(null)
Där vi åt fett god pizza till middag. Drack Fritz Spritz för 1/3 priset vi säljer det för på mitt arbete. Mummmmmsssssss  (null)
Men om vi så att säga kastar tillbaka det X antal timmar tidigare var vi trötta efter att ha startat 7 från Stockholm. Tog vår första rast vid Vättern. Jag och Sarah bytte vem som körde. (null)
Att åka till Danmark var ungefär raksträcka i 130 km/h hela vägen så det gick snabbt, sen var vi på Öresundsbron och jag skrek "SÄTT PÅ HOLLOW TALK NUUUUUU" äkta skare va (null)
Färja! Danmark-Tyskland.  (null)
I Tyskland var det jag som körde, autobahn var otroligt kul- är även otroligt fartblind nu efter denna dag på enbart motorväg. Spelade Plainsong högt och körde om så fort någon var lite långsam he he he he he insåg inte ens hur fort folk åkte förrän jag åkte 160 och ÄNDÅ blev snabbt omkörd av någon. Eller när vi kört av för att tanka (kört en hel tank idag...) och jag skulle upp från 0-120 igen, såg hur bilarna bokstavligen swishade förbi. Hamburg kom vi fram till vid 20, vi la in grejerna på hostelet vi bor på och gick och käkade som sagt. Passerade genom en jättepark som var mer likt en skog. Godnatt!!!!!

Gotland runt Europa ner

Imorgon klockan 5 ska jag upp och sen bila 12 timmar till Hamburg. Följt av en natts sömn och 10 timmar till Dijon, följt av ytterligare en natts sömn och 7 timmar till Saint-Jeannet. Så därför har jag spenderat det senaste dygnet packandes, i bedrövligt låg fart. Verkligen bedrövligt låg fart. Tog paus för att springa, stackars benen som ska sitta ner i tre dygn, och sen drog jag med Agnes till Gotland runt-jippo. Pappa ska segla och ville visa båten. Vi satt på en klippa ovanför och åt något underligt nytt vegetariskt kött-imitation, wegme.  (null)
(null)
Nervositeten och katastroftankarna inför bilresan har ännu inte nått sin peak, lär väl komma vid 01 inatt. Finns inget som triggar min dödsångest så som trafik. KBT<3

ZzzzZemester

(null)
Sover så länge så länge och så gör jag knappt något. Läser äter badar är i hängmattan spelar kubb ibland. Förlänger vistelsen här med en extra dag för jag vill fortsätta göra ingenting och hemma väntar packning typ. Usch och blä
Faster och kusin kom hit idag! Vi bildade sämsta klubblaget för sommaren och förlorade stort flertalet gånger mot resten av min närvarande familj. Min kusin har bott sammanlagt typ 3 år i Barcelona och har gett mig tips om allt från restauranger, potentiella jobb och klubbar till hur jag gömmer pengar från rånare så jag åtminstone kan ta mig hem och undviker att få mobilen nappad på gatan. Mmmmmmmmm