Vad fan har hänt med min mobilkamera

(null)
Hmmmmm en vårig bild jag tog idag. Vad negativ stämning det är här just nu. Mitt problem med bloggen är nog att jag är trött på att alla vet vad jag gör hela tiden. Såg Netflix-serien You nyligen och fick panik, alltså man ska vara tacksam att man inte fått någon stalker på halsen så lätt det är med mig. Min syster sa: det är därför man modebloggar. Men sånt ska vi nog inte börja med! På sängen ligger kläderna som ska packas ner, det är den svartaste högen, modebloggare blir det inte av mig. Ska skriva om annat! Resebloggare kanske. Skämt åsido. 
Läser Elis Burreaus "Karismasamhället" just nu och är rädd för att läsa den på tunnelbanan av risk för att bli en meme på hans twitter. Funderar på hur många böcker jag ska ha med och vilka. DET kan jag blogga om!
Vardagliga ting | |
Upp