Ni: vgd? Jag:

(null)
Jag och Gullvivan syndade. Har behövt ta mod till mig för att säga. Därav avbrottet. 
(null)
Hanna tittade hellre på sin mobil än på oss :( så varmt välkomnande
(null)
Eh brag
(null)
(null)
Den här lilla hunden var så sööööt tills den började bråka med större hund vid oss och försökte äta upp min macka
(null)

Här har vi promenerat :3
(null)
Och!! Igår gick vi upp 02 och åkte och gick upp för en jävligt brant vulkan 2 timmar i beckmörkret. Sen såg vi solen gå upp bakom molnen.
(null)
(null)
Wow inspo bild. Håret i vinden. Spanar ut mot horisonten. Upplever™️
(null)
Gruppbild :))))) alla förutom Hannis
(null)
Här är Hannis
(null)
Vulkanen rök lite :/ 
(null)
Me and my man (null)
Me and my girl
(null)
Skärmsläckar-bild
(null)
Vi tog en annan väg ner!!!!!
(null)
Sov på bussen. Vaknade av att jag bankade hövve i rutan i en krök.
(null)
(null)
(null)
Slappade på museum
(null)
Fin näckros vem älskar inte blombilder
(null)
(null)
(null)
Det är slutet på regnperioden här!

Vardagliga ting | |
#1 - - Sarah:

Å vad myyyyysigt ni verkar ha det!!!!!!

#2 - - Angelica Wåhlin:

Vilka härliga bilder!

Upp