MOS

(null)
Har alltid tänkt att jag skulle åka till Mos på utflykt, ända sen det öppnade faktiskt, men nu blev det av för i ära av all min lediga tid har jag ju blivit en family man och skulle ta med Leo på Draktränaren 3. På IMAX. Bäst syster javet
(null)
Fruktansvärd plats jag inte kommer återvända till, bion var också helt sjuk och tom och med svart golv och som en affär med kundkorg där man skulle plocka på sig snacks till bion..... apokalyptiskt öde, man fattar varför Aniara spelades in där verkligen. Filmen var faktiskt bra förutom att den var larvig i att den kvinnliga draken (dsvdv) såg så mkt mindre läskig ut än den manliga vilket jag irriterat påpekade till Leo i hopp om att göra hnm till en bättre man varpå han sa EMOT MIG? "Men Hanna det är ofta så i regnskogen och så att hanen har mycket mer speciellt utseende" 
Feminismen= död?????? 

Vardagliga ting | |
Upp