10e mars

(null)
Varje söndag med sol jag nu fått i stan tänker jag på gymnasiet och att jag alltid jobbade hela söndagarna, OB då ju, tittade ut och när det var sol tänkte jag att jag får det där ett annat år. Denna söndagssol var den sista innan även jag drar mig iväg på min version av ~den stora resan~ om en vecka
(null)
Vi satt på nytorget och pratade om Sandra Beijer men så kom Elsa Billgren med sin son och då behövde vi vara tysta om ämnet. 
(null)
Det var väldigt kallt men Stina kunde bjuda på kaffe och kaffebröd!!! Lyx!! Händerna höll på att trilla av av kylan men det brände på mina svarta jeans. 
(null)
Hade klätt upp mig med örhängen (nyckeln till att se uppklädd ut trots sminklös= stora örhängen) för att lyckas lämna tillbaka bruten förpackning strumpbyxor på NK haha det FUNKADE
(null)
Bokklubb hos Sarah på kvällen<3 hon lagar den bästa hallonbrownien, jag får cravings för den emellanåt. 

Vardagliga ting | |
Upp