Rivningsfest

(null)
Lördag och jag fick träffa Vera och Siri för första gången på såååå länge vi åt hemlagad pizza (sen ringde pappa: "äter du hemma ikväll vi gör hemlagad pizza"....) och Vera var alldeles finklädd för att träffa mig :’) nej det var nog någon trettioårsfest som var skälet 
(null)
Siri ser ju ganska mycket ut som Billie Eilish?? "Om jag vore blekare" osv. Rösta i kommentarerna om det stämmer:
(null)
Sen var jag på nobelbergets rivningsfest och såg Amason!!!!!!:D 
(null)
(null)
Jag och Ida tappade bort resten och guppade runt till musiken. Dansade mest med håret. 
(null)
(null)
Värmde oss vid eeeeeeelden det var folk som bastade?? Och badade badtunna? Jag såg verkligen en naken rumpa påväg upp ur blev så ställd
(null)
Sen spelade shitkid 02:45 haha var så trött och hon med glömde texterna och höll på. Rip nobelberget då antar jag.
Vardagliga ting | |
Upp