En helg! Igen! Haha!!! Rubriker!!!!!!!!!

(null)
Tröstade Erik igår han hade saknat mig så mycket att han liksom behövde tröst i retrospektiv 
(null)
Hans katt har ett mycket platt ansikte
(null)
Jag skulle på kalas med alla hjärtans dag tema var otroligt redo att skära upp någon med medarna
(null)
(null)
Eller äta pasta
(null)
Eller gosa :’) verkligen ni som följt mig vet att det även är något annat som förföljer mig dessa tider. Varenda jävla fest. Dessa röda och blå lampor!!!!!!! Det är faktiskt samma varje gång också sjukt hur liten social krets man har
(null)
Imorse åkte jag till Uttran! Fånga permissionen! Varje söndag en sorg! Ikväll åker man igen! Alltså Arvid inte jag
(null)
I lumpen lär man sig "göra eld" "i spöregn" men i strålande sol går det inte helt utan hinder påvägen. Det blev en i alla fall. Grillade marshmallows över den. Som man gör
(null)
Rykande pinnar på is, jag hade panik för att starta skogsbrand sommarens trauma ligger kvar, drömde mardrömmar om det varje natt ett tag
(null)
Sen promenerade jag vid stadsgården i fullmånen som inatt ska bli blodmåne! Kanske orkar gå upp och titta tom!!! Bra helg! Godnatt!
Vardagliga ting | |
Upp