Klagomur

(null)
Idag gick jag upp 07.30 och tänkte jobba men med mina arbetsvillkor är ju sånt relativt såååååå istället hade jag en miserabel dag präglad av livsångest (pms) rastlöshet osv. Verkligen- jag tror inte ni förstår hur mycket tid som frigörs när man går upp så tidigt. OHYGGLIGT mycket tid. Jag vill vara en björn och gå i ide så himla avskräckt av min vardag och sömn är en favoritsak särskilt nu så man slipper "hitta på saker". Det är FEBRUARI. Jag har sagt det till alla, att jag skulle må sämst och komma hem värsta tiden på året och vara pank arbetslös ensam osv nu och jag hade ju så rätt. Fast jag var ju nöjd med det senast i torsdags men som sagt PMS vad ska man göra
(null)
Här är mamma. Och listan på saker jag gjorde under min långa dag: (skrev upp för att må bättre) (var vaken i långa 16 timmar) 
(null)

Gjort första dagen på en 30 dagars yoga-challenge på youtube...

Läst 10 sidor i min bok

Kollat upp massa utbildningar för hösten som jag inte vill gå

Lagat en äcklig lunch (tänk er: VARM salami?)

Ritat en teckning

Tittat på eternal sunshine of the spotless mind (dummaste verkl)

Insett att: det är såhär en äkta bloggares liv kan vara? Att behöva planera upp typ och skapa content ur en tråkig grå måndag

Lyssnat på The Beatles (tack Ida)

Fått ett vykort från Chang Rai

Promenerat med mamma

Lagat och ätit middag med Ida Sarah Sofia

(null)
Ja alltså som ni märker är nog mitt känsloliv oproportionerligt till mitt riktiga liv men när är det inte så. Här har ni en bild från när jag var 1. Glad 2. Tillfreds 3. Lite brun 4. Lättklädd 5. Precis halvvägs in i Barcelona-vistelsen 6. LEVANDE

Vardagliga ting | |
Upp