I can change your life forever

(null)
Temple d’agosto. Kvarlämningar från romarriket. Skulle sova inatt men det blev inte så. Det regnade, vilket var fint att lyssna på. Det ska regna större delen av helgen. Barcelonas regn hade varit enbart njutning om inte för att jag saknar regnjacka, fick liksom inte plats. 
(null)
Bodil med churros och spansk varm choklad. Bra kombination de två!!!! I väntan på nästa måltid. Vi studenter tycks leva i ständig nervös spänd stressad väntan på 1. Nästa måltid 2. Att få svar från den där värden för det där boendet. Jag vill snabbspola till: lösta trygga boendesituationer, bekvämt konverserande på spanska och fungerande matrutiner
(null)
Att vilja bli av med mynten</3 una lucha, en KAMP. En inkastare till tapasrestaurang ropade åt oss först om vi ville ha tapas, när vi sagt nej var det istället "Boyfriend? I can change your life forever!". <3
(null)
Kväll! Fredagkväll! Tapas i Gracia. Med nästan hela klassen. Att jag delar fem maträtter med fem personer är det tydligaste tecknet på personlig utveckling jag någonsin sett hos mig själv. Hypokondrin? Vart är den (här ständigt här men under kontroll). Att andas i den här staden river i mina lungor. Men känslan av att gå vart jag vill när jag vill vilken väg jag vill utan att behöva säga till någon uppfyller mig mer än den dåliga luften.

Vardagliga ting | |
Upp