3 veckor

(null)
De bygger julmarknad framför katedralen och det är sol nu, förut regnade det så mycket att jag behövt köpa nytt paraply för det andra regnades sönder. 
(null) 
(null)
Vi har blivit lata, letar inte längre upp nya ställen utan går bara till de gamla!
(null)
Mitt hår har fuckat upp totalt.
(null)
Bodil ser lika fräsch ut som i augusti:))))))) och har patent på basker. Jag ser ändå helt galen ut i basker. Men hade verkligen velat ha något att stoppa huvudet i. 
(null)
Vi har bara tre veckor kvar här nu! Och hemskt mycket plugg plötsligt. Presentationer, argumenterande texter, tentor. Jag tycker det är lite för lätt att fastna i att man är i "slutet". Att det är "över." Som om de framtida tre veckorna måste vara mindre händelserika än vilka tre som helst jag redan varit här? 
(null)
Solen går ner så tidigt men typ två timmar senare än i Sverige! Både för att spanien har "fel" tidszon för sin geografiska belägenhet tack vare gamle diktatorn Franco, och för att det obviously ligger söderut. 
(null)
bye bye bye
Vardagliga ting | |
Upp