En varm dag igen

(null)
Matchade med Ida ida<3 jobbigt när en handlar second hand för att vara unik men sen ändå köper nästan likadana shorts från samma märke............  ugh
(null)
(null)
Åt lunch med mamma, inte endast av ekonomiska skäl vilket är sjukt och Hanna februari 2018 skulle aldrig trott sina ögon eller öron för den delen. Vem vet, i denna takt kanske jag börjar slänga mig med fraser som "min mamma är min idol/hjälte/den starkaste kvinnan jag känner/min bästa vän". Eller tatuerar MOM<3 över bröstet. 
(null)
Den här synen (minus Leo han är trots allt sladdis) är verkligen min barndom. Båten är även ett bevis på att om du är tillräckligt envis och i förnekelsen (läs: min pappa) kan du ibland kanske klämma ut lite gott ur förhållanden som egentligen passerat sitt utgångsdatum! 

Vardagliga ting | |
Upp