det enkla livet<3_<3

(null)
SARAH fyllde nitton igår. Seventh of may som hon någon gång hade en gullig blogg som hette. Liksom alla bloggar upphörde uppdateringen. Det är bara jag som uppenbarligen hänger kvar vid sådana gamla grejer.... Nitton! Inte för att ge någon åldersnoja men det är liksom ett tonår kvar. Gammalt. Jag är inte ens arton och ett halvt, ska sägas. 
(null)
(null)
Det är så enkelt att vara tillfreds "trots allt" när det är sol och varmt. Det är ingen fara att vara ledsen när en även enbart har (som jag hade igår) linne och kjol på sig. Mina sparpengar kanske bara ska tillägnas någon form av egenvård om jag råkar ut för något rysligt jobbigt under vinter-trekvartsåret. Alltså typ solterapi. Tågbiljett till rivieran. Något sådant. Det är så mycket lättare att totalt vältra sig i sin stora SORG under den tiden. Alla vet redan detta, det är allmän kännedom, men men. Nu blev ni påminda. "Njut av detta medan det varar" och övriga repliker samtliga metrologer sa på nyhetsmorgon idag. PoK
Vardagliga ting | |
Upp