Calvin Klein

Rör dig inte ur fläcken

Inga tunnelbanejeans på din schäslong...

(Fläcken)

Dom ligger kvar nu där du 

bråttom bråttom bråttom

klev ur dom

Jag är en rödvinsfläck som du envist gnuggar med Vanish Gold

(Fantastisk fläckborttagning på bara 30 sekunder)

Du kan få bort lukten av mig men du får aldrig bort färgen

<3Rosa<3

(Rött)

På din vita rena botten 

(Jag vilar på botten)

Medelhavets botten i Salamis bukt

(Den grekiska ön alltså)

Nariga läppar pressas isär när sista syret tvingar sig ut

(Upp) (Till ytan)

Russinfingrar efter en timma med dom i djupet

innanför

Vita bomullstrosor

...CK CK CK...

Lämnar dom med insidan skimrande

En mussla på botten i bukten av Salami

Snigelspår

(Jag är djup)

Glömde tvätta händerna innan jag tog fram ur kylen en

Klase druvor 

Druvorna jag försiktigt placerar på din tunga är tydligen kärnfria

(Befruktningen har inte gått helt rätt till ser du det saknas embryon kärnan är ett embryo men vi föredrar ju vårt umgänge embryofritt eller hur hö hö)

Dom doftar av mitt sekret

Du sväljer dom hela men

(Du kan inte få bort lukten av mig)

Jag tuggar

Can you keep a secret baby?<3

Jag har en alert kräkreflex

Du gnuggar mig som med Vanish Gold 

vill ha krispigt vita märkesunderkläder 

...CK CK CK...

Ingen vit toga för du är: 

rädd för rödvinsfläckar

(ytlig)

Ses igen nästa vecka?

(Snigelspår)

Mellan schäslongens kuddar hittar jag russin

(Nämen hej, det var verkligen inte igåååår)

Jag är djup

jag är embryofri men du är kärnfri och det är trots allt samma sak

Du sväljer mig hel du gnuggar bort mig

                                      (Befruktningen har inte gått helt rätt till ser du)

Jag tuggar men sen kräks jag ändå

Vardagliga ting | |
#1 - - joré:

detta!!!! gillade detta.

Upp