nebulosor i mina trosor

(null)
Idag gick jag upp innan sju för klockan nio behövde denna lille poster vara klar. Ska sägas att den inte var ens påbörjad klockan åtta. Men såhär! fin blev den. Om vi inte får A för innehåll så kanske för design?? Och ja i fallet av nebulosor stavas det reflexion inte reflektion. Jag lovar:) Ändå väldigt nöjd med att detta blev det sista jag gjorde på gymnasiet. Lagom seriöst.
(null)
(null)
Sen boxades det och handlades skor till studenten (blåsorna från i lördags sitter kvar så är rädd att klackskorna jag köpte bara är bekväma i förhållande till de jag hade då?) och en ful jävla bh i beige jag inte vill ha men MÅSTE ha för släktens skull tydligen :/ Sen hamnade vi på en klipphäll i solen.
(null)
Var otroligt tillfredställande att sitta på just denna häll för har åkt tunnelbana förbi i miserabelt tillstånd och tittat ner på den och tänkt "där ligger dom och har det bra:(" mer än en gång nu. 
(null)
ida badade! Pussåhej
 
Vardagliga ting | |
#1 - - emma:

haha bra jobbat att bli klar så fort

Upp