16/6/18

(null)
Nästan ikapp i bloggandet nu! Igår morse vaknade jag som en helt ny person, djupt euforisk och utvilad. Ganska hungrig, fortfarande, det här mottagningsätandet i underliga mängder underliga tidpunkter har verkligen fått mig ur balans. Vid 10 körde jag över Tranebergsbron till Ålstensängen.
(null)
Där tittade jag på en bäver. Den här bilden är alltså inte zoomad. Jag skulle främst på bokklubbsmöte! Hade läst 80 sidor av boken (vet inte hur jag planerat när jag inledde den först på studentveckan) men det gick skapligt ändå. Boken var En levande själ av PC Jersild och jag rekommenderar den hittills:P
(null)
Titta! Mina kisande vänner. Gulliver styrde båt-möte. 
(null)
En familj änder inkräktade dock. Eller ja, egentligen inkräktade väl vi på dem.
(null)
Skygga var de minsann inte! I båten tillbaka till ålstensängen kände jag fortfarande den där intensiva euforin, så var helt stensäker på att krocka på bilresan hem. Men icke!
(null)
Jag kom hem och hela familjen hängde hos pappa för jag skulle öppna mina studentpresenter. De var mer än tillräckliga. Min festivalsommar är numera kirrad, och mamma gav mig en ny vandringsryggsäck. Min syster gav mig ett kort som nästan NÄSTAN fick mig att gråta, men det är typ så nära det kommit på den fronten. Ugh. 
(null)
Min familj äter ute tillsammans 3 gånger per år. Skolavslutning, Lovas födelsedag och min födelsedag. Här är mina föräldrar, de trivs verkligen tillsammans ibland. Fint att se hur mycket mer högkvalitativa dessa familjemiddagar blir, år för år. Vi är i en topp nu, eller påväg upp. Men har svårt att se hur det ska bli bättre efter att jag flygit ut. VEMOD ÅTER VEMOD. Restaurangen vi åt på heter Milles och jag älskar den då väggarna som ni ser är täckta av Jesper Waldersten.<3<33<3<33
(null)
<3
(null)
(null)Jag åkte från middagen till Stora essingen! Jag och Hanna och Molly drack myntate på en brygga. Sinnebilden av det ideella sommarlovs-hänget. Ibland undrar jag om den här bloggen är en finputsad censurerad version av mitt liv eller inte. Det är överraskande svårt för mig att avgöra, ska ni veta. PoK
Vardagliga ting | |
Upp