Saker jag tänkt på idag

1. Att jag är så satans helvetes trött på Drakes röst. Kan inte acceptera att han ska släppa ny musik såhär ofta. Men Passionfruit är väldigt bra proddad. Ahrg. Kan han inte bara börja prodda låtar åt andra istället??? 
2. Att "Please like me" är en väääldigt rolig serie. Tycker mycket om den. 
3. Att Brott och Straff inte har någon som helst logisk dramaturgi eftersom the main event redan utspelat sig och jag inte ens är halvvägs
4. Att jag kommer vara tvungen att hetsläsa så mycket på påsklovet eftersom att jag som sagt inte ens är halvvägs :l
5. Att jag är så sjukt otaggad på att färga håret imorgon pga det gör sååååå oooont
6. Att jag också är sjukt otaggad på att skriva högskoleprovet på lördag pga ORKA
7. Att jag åker till paris om exakt 3 veckor!!! Wowowow
Vardagliga ting | |
Upp