Marmeladkuber å doftljus🤶🏻🎄

(null) 
(null) 
(null)
Julmarknad på Skansen= du spenderar mer på inträdet än på att köpa saker på själva marknaden. Nästan. Köpte någon julklapp, frös tårna av mig, tinade samma tår framför en eld, köpte nästan torkat renkött för hutlöst mycket pengar pga är nästan det godaste som finns men stoppade mig själv, åt våfflor, drack glögg, värmde mig i glasblåseriet och skrattade åt min bror när han gick runt med grädde på överläppen av sin varma choklad. 
Efter! Så var det födelsedagsmiddag hemma hos farmor. Det var gott och jag höll på att somna framför ratten påväg hem av matkoma. Tittade på bilder från förra årets födelsedagsmiddag häromdagen, när farmor inte hade fått en stroke än och fortfarande sprang runt och fixade, idag satt hon mest still. Skrattade åt mina skämt :) Skrattade inte åt mina politiska pikar till resterande vuxna vid bordet :) he he

Vardagliga ting | |
Upp