@ Nordens djupa skogar

Sitter på tåget hem, bredvid mig sitter en jämnårig pojk som tittar på cirkus Magaluf på sin iPad. JÄTTEJOBBIGT för jag kan därav inte luta mig åt det hållet även om jag vill för behöver sova lite och att luta åt andra hållet gör ont i piercingarna. :(
Plus att jag här tidigare försökte vara smart när jag skulle fortsätta jobba med mitt evighetslånga projekt -nämligen att skriva över alla mina dagboksinlägg från min fysiska dagbok till ett dokument på min dator- så jag färgade texten nästan vit så att han inte skulle kunna läsa så lätt, men ändå ser jag hur han sitter och studerar min skärm. Fick PANIK och borde kanske skrivit "fuck off" i storlek 100 som Sarah rådde mig men jag slog istället ihop datorn och återgick till mitt göra ingenting-limbo. 
Kommer fram till Stockholm vid elva, och då ska jag ta mitt hemsläp för kvällen aka Ida och så ska vi åka hem till mig och sova. Är dödstrött!
Bjussar på gammal selfie (ja ni ser ju att den är gammal, look at those white emtpy teeth)


Vardagliga ting | |
Upp