hairy backs & red corridors


Efter typ en minut i Paris blev jag typ traumatiserad!!! 
Hotellet vi bor på är det gulligaste och de minimala korridorerna är röda, och vi åker upp till vår våning och på en skylt ser det ut som om vår dörr är till vänster så jag går till vänster och står i princip INUTI rum 51 som har vidöppen dörr och jag tittar rakt på en naken man som sitter på en säng med ryggen (den väldigt väldigt håriga ryggen) mot mig och han liksom vrider huvudet mot mig väldigt långsamt och ja han lär väl typ ha väntat på någon och jag fick panik för vadå MIG är det ju inte han väntade på och backade typ in i mamma. :)
I övrigt är det finfint, ätit 3 croissanter till frukost och är allmänt förvirrad ang språket. Vill lära mig så himla mycket. :( det är så fint!! 
Nu ska vi vandra iväg och kika runt i staden. Se Louvren och annat turistigt. 
PussN
Vardagliga ting | |
Upp