27 september

 
Croptop- Monki / Dungarees- Gina Tricot/ Tattoo choker- Topshop/ Rings- H&M/ Converse
 
 
FÖRSTA OUTFITPOSTEN PÅ BLOGGEN!!!
detta måste firas!
Dock är det mycket möjligt att dessa bilder är de fulaste och tråkigaste jag någonsin tagit men kunde inte vänta tills solen började gå ner så ljuset kunde bli snyggare för ska få gäster..  Så jaja.
Var ju på stan idag så fick knäppa av dom lite snabbt.
Tyglade förresten mig själv och köpte bara en svart tangle teezer (120 spänn! KAP för mig och mitt bångstyriga hår) och ett par grå grova strumpbyxor från H&M. Såna strumpbyxor är och har alltid varit mitt absoluta it-plagg under hösten. Perfekt till sommarklänningarna nu när man inte längre kan gå barbent :)
 
Sörjer just nu för mitt kära 50 mm-objektiv som gått sönder. Fokuset låser sig hela tiden och man måste verkligen ta i för att dra runt det, så det suger ju väldigt. Har googlat runt efter ställen där man kan lämna in Canon-objektiv på lagning men hittar typ inget. Om det är någon som har ett tips på något ställe vore jag evigt tacksam om de delade med sig!
 
 
 
 
 
 
 
 
Fina saker, Vardagliga ting | |
Upp