Okej jag skaaaa

(null)
Tog ner Michael Jackson-affischen från ovan min säng hahahahha
(null)
Ziggy har blivit mysig och la sig tom bredvid mig när jag låg och läste en väldigt bra bok
(null)
Gick och såg The man who killed Don Quijote på biorio i vårsolen
(null)
Med Bodil!!!!
(null)
Promenerat
(null)
Lova har köpt eytys.... (null)
Hanna har varit här och ätit god mat. Och peppat mig att jag ska hålla ut bloggen i sommar. Till augusti, för då är det 5-årsdag, då är tonåren över och då är det begravning. Ni läsare ska såklart bli inbjudna. Tills dess får ni hålla till godo med att jag fortsätter. 
Vardagliga ting | |
#1 - - Hanna:

1. Du glömde credda dig själv för ditt pepp i mitt nojande inför spiralinsättning

2. Du glömde skriva att du från och med idag ska fortsätta blogga genom haikudikter

Upp