Mmmm

(null)
Plättar. Ärligt talat suger både jag och Vera på att laga mat. Skönt att man kan duka fint iaf och köpa dyra belgiska jordgubbar. "Titta på kungs ?????? porslinet" minns inte vad det hette
(null) 
(null) 
(null)
Fina Kungsholmen vi promenerade förbi min bästa lärare genom tiderna från mellanstadiet och jag tänkte att SE MIG SE MIG SE MIG men?? Hon verkade inte känna igen mig. Eller något. En sorg verkligen, har en bild av att hon är den typ enda läraren jag haft som skulle tycka det var kul att stöta in i mig med en tjej på armen 
(null)
Annie Lööf dränkt i kanalen
(null)
(null)
Idag jobbade jag. Var sådan motvind påväg till att jag höll på att välta på lidingöbron, samt rörde mig långsammare än om jag gått. Fint att få åka hem i kvällssolen dock. På jobbet gick det snabbare än någonsin jag hade besök av både Gulliver och mamma och flera trevliga kunder som pratade om skillnaden mellan pain riche och baguette (ingen). De som står mittemot mig på Melanders fisk tycker jag är en sån jääävla slacker, de står alltid och skär fisk oavsett hur tom hallen är (fattar nt hur mycket fisk som behövs skäras egentligen) medan jag typ står och ritar på ett smörpapper. 
(null)
Min älskling i solen alldeles trött av alla fästingar
(null)
Jag och Leo matchade allt idag! Skärsår i fingret och outfit. Puss å hej
Vardagliga ting | |
Upp