Working class HERO

(null)
Här har vi honom. Aquí lo tenemos. Gulliver! Igår efter kneget fikade vi i regnet och gick och tittade på böcker. Det var väldigt mysigt men jag gäspade nog otrevligt mycket. Ack. Denna dygnsrytm, upp 7 varje morgon och sen stress att somna på kvällen, passar mig inte ännu. (Får växa in i kanske?) tb när jag ba "jag bor typ med Vera" alltså jag tror inte jag har sett henne sen i måndags? 
(null)
Min dag idag: TW för självömkande. Upp 7. Cykla till jobbet. Jobba 5 timmar på Östermalmshallen. Sen gå till panini och unna mig en dyr pasta pga ont i magen-hunger. De glömde min pasta i micron, så 20 min senare slog jag mig ner i humlegården. Åt så snabbt jag kunde så jag kunde ligga ner och vila lite också. Viftade bort fiskmåsar. Sen en timma efter avslutat jobb cyklade jag till Fältöversten och inledde dagens nästa pass! På nya jobbet! Kassa till 21. Skriver detta från min lilla rast. Kassa är ändå snabbt, det går snabbt. 
(null)
Look alive! Mitt hår år så långt nu. Och fett, i spegeln på personaltoaletten såg jag ut som en hockeykille med vax. Ni vet när det ligger platt men svänger upp under öronen. Har inte ork att skaffa vänner bland kollegorna. Säger "tack" efter varje mening även de som inte kräver, serviceskadad? 
Lyckades byta pass till eftermiddag imorgon istället. Puh, då får jag sova!!! 


Vardagliga ting | |
Upp