Missommar på bedarön

(null)
Resan till Nynäshamn
(null)
Vi skulle fira midsommar! Hos bror! Som plockade upp oss och en cykel och tusen grå gubbar. Samt ett troll, se ovan vänster axel. 
(null)
Det blev lunch
(null)
Det blev en bebis; glömt säga, varit så uppe i Kenzas förlossning, snart min tur
(null) 
(null)
Knöts kransar!!!!!
(null)
Eller ja Mimmi var snäll och flätade in i mitt hår
(null)
Den här kransen skulle till stången vi byggde ingen var riktigt sååå tjockskallig i sällskapet xDdd xPppp roflmao
(null)
Gulliver med sin ej resta , stolt ändå.
(null)
Man ska ha björkris till kransar osv men someone didn’t seem to get the memo (null)
Men Gulliver! Han har koll! Han kan!  
(null) 
(null)
Blev en fin stång till sist!!!!!  (null)
Och ett dopp! Framför gotlandsfärjorna. Ville stilade henom att 1. Ens bada det var snorkallt 2. Dyka och dyka upp ca en kilometer bort från där han landat 3. Fakking fjärilssimma?
Sen blev det middag:
(null) 
(null) 
(null)
(null)         
(null)
Peace, mitt lag i femkampen Charlottenlökarna efter medlemmen Charlotte som sov sig igenom de första två grenarna, kom tvåa. 
(null)
Efter en lång middag med väldigt åldersvarierade participanter i Jag har aldrig .... sattes det upp lite tält
(null)     
(null)
Godnatt från mig som kände att det var det yttersta beviset på min kompetens som tältare att jag satte ihop min höger-sovsäck med Veras vänster-sovsäck. Frös ändå näsan av mig. Tills solen legat på på morgonen och vi istället kvävdes. Ständigt med vinden hotandes att blåsa iväg oss! 

Vardagliga ting | |
Upp