En fredag igenom

(null)
06:39 valde att cykla en annan väg, igenom Ladugårdsgärdets industriområde för att kunna slippa vinden, men ack så fel jag hade! Vinden pinade mina redan köldskadade händer i 9 grader celsius. Jag cyklade med huvan på utan hjälm för hjälmen hade jag glömt.
(null)
11:53 mitt förmiddagsmål efter en arbetsdag av tungt jävla kroppsarbete? Lär mig kolonial. Stod med händerna nere i frysdisken och packade upp varor i några timmar. Sköljde dem i hett vatten såfort jag fick chansen. 
(null)
Otroligt med tidiga konserter? På slaktkyrkan spelade Laser&bas klockan 19.30, fantastisk tid! 
(null)
Sångaren ser ut som Anders Lundin, det var första gången jag såg dem live, det var bra, vi dansade, jag var förvånad över att det inte var tvärtom i vem som sjöng och vem som spelade instrument! 
(null)
Hanna Hanna Hedda (och jag Hanna) var sällskapet
(null)
21 gick Vasas flora och fauna på! Sångaren som till min för kvällen andra förvåning agerade någon form av frontman? tog tillfället i akt att lite läxa upp publiken i riktigt stela politiska frågor. Det var jätteobekvämt. Men se sjöng och spelade fantastiskt!
(null)
sista låten var: en invasiv art- fast kareoke. Kul. Min bästa! Sen var det hem och godnatt 
Vardagliga ting | |
Upp