Booksmart

(null)
Jag tycker inte det är SÅ jobbigt att gå upp 6. Jag vaknar generellt lite innan larmet till och med, kanske av stress visserligen. Det finns inget jobbigt i att lyssna på musik och äta frukost. Klä på sig det jag lagt fram. Cykla iväg. Det enda är att det känns väldigt ensamt? Mvh en människa som typ aaaaaaaldrig känt sig ensam förut. Förstod inte vad känslan var först. Ensamhet för mig har innan stått för missförstådd, men nu är jag ju inte det. 
(null)
Jag tar bara bilder på mat. Förpackad mat!!! Som jag plockar upp 7-12
(null)
Otroliga armar man fått av det, skoja, haha. Här efter 12 när jag innan mitt andra jobb satt och sollapade.
(null)
När arbetsdagen var slut mötte jag upp en gammal vän Bodil, vi hade inte setts på så länge, hon hade hunnit få man och barn (se i bakgrunden). 
(null)
Denna bild påminner mig om Cleos gravidbild?
(null)
Ingen bild till rubriken. Men vi gick till Sture och såg bio, jag hade haft en 12 h arbetsdag (7-19.30) varav 10 h jobb, så jag skrattade så högt åt de dock ärligt talat otroligt kul skämten att Bodil blev stressad..... TIPS gud vad kul att se något kul. Kul att unna sig bio? Kul att jag har "ett liv"
(null)
Igår jobbade jag också men bara halvdag så sen hjälpte jag Vera i köket. Haha. 
Vardagliga ting | |
Upp