En helg borta (hemma?)

(null)
Sinnesförvirringen hos mig just nu är bortom allt. Det är kallt i Stockholm. Jag har inte ens varit borta härifrån länge, ändå är det som om jag "kommer hem" fast ändå så kommer jag ju inte alls hem för jag åker på måndag. Jag stannar inte. Det finns inga avslut någonstans, av något. Oavsett, är det svinkallt, jag frös i Barcelona i torsdags när det var 23. Här är det 6 grader? Det är mysigt att få en helg med mina vänner. Jag plockar som så ofta russinen ur kakan, denna gång hösten. Även om huvudvärken av att försöka bearbeta min geografiska position+kylan är OND. 
(null)
I slutet av regnbågen! Bor min mamma. Jag och Hanna drack te. För det behöver en, när det är så kallt. 
(null)
Två jag saknat. Typ? Jag har inte varit borta så länge, jag har inte längtat hit!
(null)
Mammas mat dock heheheheheheh
(null)
Leo fick sin 10-årspresent. Festivalmask från La Mercè.
(null)
Imorse! Vaknade jag med halsont av den kalla luften. Vera vaknade också med halsont, men hon förklarade det med sin jävla kattallergi. Bilade till Odenplan för jag prioriterade att klippa mig:) haha.
(null)
Topp sjukaste någonsin att med Vera bila Odengatan ner bredvid fakking Norra Real där vi gick:0 usch. Jag tror jag överdramatiserar. Så konstigt känns det kanske inte egentligen. Fast lite. Vi hörs
Vardagliga ting | |
Upp