Hunkar i Barcelona 😍

(null)
IgÄr gick jag i skolan mellan 9.30-17.30<3 Sen promenerade jag ner till strandpromenaden och tittade pÄ surfarna. Sprang! Att jag kÀnner mig bekvÀm och tillrÀckligt i kontroll för att lÀgga tid pÄ att springa Àr ett tecken pÄ att jag kommit in i en vardag! TvÄ veckor tog det.
(null)
Barcelonas vattenhÄl. Utegymmet. HÀr samlas hunkar frÄn Raval, Eixample, Poblenou, Gracia, hela stan. Utan tröja gör de (vi?) chins och spelar dunkande rapmusik.
(null)
FrÄn andra hÄllet. Palmer! Det Àr nÄgot med palmer som inte passar in i denna stad alls egentligen, strandpromenaden blir liksom som en annan vÀrld för att de finns dÀr. 
(null) 
(null)
Sen skypeade jag med Saga som pluggar tyska i MĂŒnchen! Och signade upp mig pĂ„ naturskyddsföreningen för att dĂ€mpa valĂ„ngesten, hahahahahah
Vardagliga ting | |
Upp