90 mil till HAMBURG

(null)
Där vi åt fett god pizza till middag. Drack Fritz Spritz för 1/3 priset vi säljer det för på mitt arbete. Mummmmmsssssss  (null)
Men om vi så att säga kastar tillbaka det X antal timmar tidigare var vi trötta efter att ha startat 7 från Stockholm. Tog vår första rast vid Vättern. Jag och Sarah bytte vem som körde. (null)
Att åka till Danmark var ungefär raksträcka i 130 km/h hela vägen så det gick snabbt, sen var vi på Öresundsbron och jag skrek "SÄTT PÅ HOLLOW TALK NUUUUUU" äkta skare va (null)
(null)
(null)
Färja! Danmark-Tyskland.  (null)
(null)
I Tyskland var det jag som körde, autobahn var otroligt kul- är även otroligt fartblind nu efter denna dag på enbart motorväg. Spelade Plainsong högt och körde om så fort någon var lite långsam he he he he he insåg inte ens hur fort folk åkte förrän jag åkte 160 och ÄNDÅ blev snabbt omkörd av någon. Eller när vi kört av för att tanka (kört en hel tank idag...) och jag skulle upp från 0-120 igen, såg hur bilarna bokstavligen swishade förbi. Hamburg kom vi fram till vid 20, vi la in grejerna på hostelet vi bor på och gick och käkade som sagt. Passerade genom en jättepark som var mer likt en skog. Godnatt!!!!!
Vardagliga ting | |
Upp