Dan före dopparedan

(null)
Sol ovan molnen! Vi tog de splitternya gondolerna dit
(null)
Här är Vera på mage :/ Hatar när folk inte hänger med i backen... 
(null)
Sen vandrade vi upp på topp toppen. Det var den största fysiska ansträgnigen jag gjort sen eh surfandet i somras typ. Låg sist i vårt led. Höstens sk livsstil märks. Här: Leo fotar vyn. Molnhavet, istället för medelhavet.
(null)
Sen ser man lite andra tillräckligt höga fjälltoppar som sticker upp.
(null)
(null)
Inte kämpar man sig upp till åreskutans topp utan att ta tusen bilder???
(null)
På eftermiddagen vinkade jag av Vera på tågstationen och julhandlade sista minuten med resten av Åres totala besökare, snark. Denna bild visar utsikten från stugan mot skutan, den stora lysande saken är MÅNEN???? Den var helt vansinnigt stor och klar när den gick upp.
(null)
Inzoomat. Jättestor.
(null)
Har slagit in julklapparna!!! Jag brukar rimma men i år orkar jag inte, skriver namnet på saken på spanska istället. Förutom på pappas, hade varit för lätt, alla vet väl att libro är bok???? Han får Pappaklausulen av Jonas Hassen Khemiri som jag läste för en månad sen och som var fantastisk. God jul 
Vardagliga ting | |
Upp