2015

Känns jättekonstigt att det redan är nyår, detta året har gått snabbt men ändå har så jävla mycket nytt hänt!!
De största mest uppenbara sakerna som hänt:
-Slutat grundskolan (börjat gymnasiet)
-Åkt på språkresa 
-Fått typ 53289 nya vänner och förlorat andra
-Klippt av mig håret!!! 
-Flyttat

Förra nyåret hade jag världens mest patetiska nyårslöfte ärligt talat, så detta år får det bli något mindre desperat. Funderar på något om att förbättra min kondition (den existerar knappt, #tb när jag sprang 5 km 2ggr i veckan???) men känns väldigt cliché. Ska ändå börja cykla till skolan såfort det blir varmt så då kommer jag förhoppningsvis klara av det. Mest av allt vill jag väl fortsätta på samma spår som jag är på nu, är i allmänhet väldigt nöjd med mitt liv och min vardag och hur saker och ting utvecklar sig. Vill hålla kvar allt jävla MOD jag plötsligt visat senaste året. 
Annars vill jag väl få högre än C i kemi-betyg? Spara mer pengar? Rädda regnskogen? Publicera en bok? Oh well det lär bli något vagt och klyschigt löfte i år ändå. Vad ska ni ha som nyårslöfte? 
Vardagliga ting | |
Upp