Nordkoreansk ramen

(null)
Gulliver hade gett sig på att marinera ägg "på känsla" ett sådant mod!!!! 
(null)
Vi gjorde ramen. Skoja. Det är snabb-ramen. När han tittade på innehåll stod det: tillverkad i Nordkorea. Där var vi ju nästan. 
(null)
Hur man får snabbnudlar att bli långsammare: koka dem i kastrull. Koka buljongen separat och i den tillsätt typ lite egna grejer typ soja och sånt. Köp vårlök. Gör ägg. Sjukt att jag nu officiellt ÄR Sandra Beijer, skrivit "recept" om ramen på min blogg.
(null)
Ovanför min säng är det fortfarande skrikande tomt på affisch sen jag tog ner Michael Jackson (😭) och när jag såg denna tänkte jag fan. Hade den varit hel hade det ju varit perfekt. Fortsätta på det kriminella spåret, men få in lite skamlöst skryt också. En hemlös kvinna vid Stureplan visade sig komma från Peru och jag insåg att jag pratar jävla mycket sämre nu än tidigare. Min syster är i Barcelona och jag är så otroligt avis.
(null)
Jobbigt att hitta parkering i Blackeberg så jag ställde mig på förhyrd parkering xD lämnade en lapp utifall att xD 

Vardagliga ting | |
Upp