Förlåt Hanna

(null)
Ja förlåt Hanna!!!!!! Shit. Det här blev ju ingen haiku heller
(null)
Här är hon med spiralen. Den enorma. 
(null)
Här är gynekologen. SKOJA det är min pappa och det är från idag när han skulle skära i mitt lilla vänsteröra. Jag kom dit från att ha träffat Vera då hon äntligen har kommit hem, pappa frågade vad jag gjort, jag sa "Varit hos Vera" han trodde jag sa "Varit hos tatueraren" och svarade "Vad dekadent du är" och jag tänkte att eeeh okej eh ja det dekadenta lesbiska livet. Fattar inte hur jag förtjänat att pappa bara rycker på axlarna åt att jag plötsligt skulle ha tatuerat mig? 
(null) 
Lång historia kort: mina öron är inte gjorda för att tas hål i så mycket som jag har gjort. Fick en stor knöl på det ena som konsekvens. Pappa var sjysst och skar av den och sydde ihop. Mina första stygn faktiskt! 3 stycken! Blödde massvis, hatar blod, jag har blivit så vuxen som gick med på det frivilligt.
(null)
Promenerade till Ropsten från Sofiahemmet genom Lill-janskogen (är SÅ ledsen att det inte heter liljanskogen blommor känns ju mysigare än små Jan)(tänker bara på liberal penis) och sen norra djurgårdsstaden. Fint
(null)
Mammas lägenhet är fantastisk denna tid på året!!! Innan fiskmåsarna byggt bon på taket och väcker en hela tiden på morgonen. Solen som silas genom björklöven. 
(null)
Mötte Leo på cykeln i kvällen. Detta område i detta ljus tänker jag på för ett år sen fast liksom i soluppgången, när jag promenerade från någon skiva sådär 4 på morgonen och stötte in i massa rådjur. Bevis:
(null)

Vardagliga ting | |
#1 - - HeddaH:

Hahah skrattar åt detta! Kul inlägg!

Upp