Den arbetslöses slummer

(null)
(null)
Igår var det dags. Alla samlade. Leo höll lampan- pappa höll saxen. Jag höll kameran... STYGNEN SKULLE AV
(null)
Idag var ännu en dag i arbetslöshetens återföreningens kärlekens vårens och dåliga blogginnehållets tecken. Satt på en flytbrygga vid norr Mälarstrand och frös lite och läste bok.
(null)
Sen lagade jag en middag på eget bevåg en KRONÄRTSKOCKA i ugn vet ej om de är tänka att bli denna färg (här är det mesta uppätet)
(null)
Vera var i tid för en gångs skull, finklädd till och med, men så hände detta. En tomat exploderade i hennes fejs
(null)
Tack vare detta och att min favoritbusslinje dragits om utan att någon berättade det för mig. Blev det en jävla stressad TAXI in till stan. Ja nej jag är etiskt emot uber. 
(null)
Vi såg Notting Hill på Capitol. Jag hade ordnat sååå bra dejt för andra gången denna vecka. Vi satt liksom i ett hörn och allt?! Vårt förhållande är så ojämställt buhu
Vardagliga ting | |
Upp