Cykeltur

(null)
Idag visade jag Vera att 50% av Lidingö är  bara naturreservat och hagar. 
(null)
Och katter utan trafikvett
(null)
Och trevliga cykelspår längs med Kyrkviken
(null)
Mmmmm folk har "landställen" här vet ni :)
(null)
Påtal om EU ringde de in mig från Lidingö stad och bad mig jobba på valet (stod som reserv) så det var ju en välkommen uppgift och en välkommen inkomst
(null)
Till slut kom vi fram till min fina strand. Där jag ju alltid är på somrarna men aldrig såhär tidigt på våren, det här trädet blommar tydligen med vita blommor då! 
(null)
Vi hade gjort matsäck och åt den i solen och hon njöt exakt så mycket som det ser ut som
(null)
Det cirkulerade en mängd olika svanar runt oss, ibland på detta fotogeniska avstånd ibland jättenära där de låg med stjärten upp och letade mat(?). Svanar och solig cykeltur i naturen? Jag är en dejtkung

Vardagliga ting | |
Upp