En rödhårig? Mittemot rödspättan

(null)
Ah en fredagsmorgon en selfie i köket. Jag och Leo dansade till Beatles och såg någon serie på Netflix som hette Drakprinsen gullig animerad grej som var fett woke ändå med massa funktionsvarianter med men Leo har nu fortsatt titta på egen hand snyft
(null)
Jobbade i saluhallen här har ni en bts från på kvällen när det mesta var slut. Det gick snabbt! Jag var distraherad av än det ena än det andra, tänkte bjuda männen i fisken på överblivna frallor som en olivkvist då vi ju står och stirrar på varandra hela dagarna utan att hälsa. Mamma sa "efter metoo är det ju så att du måste hälsa först Hanna". Men INGEN ville ha? Tycker typ de kunde tagit av artighet? Men icke. Blev istället att någon sprang efter mig och ba men du kan ju ge dem till kyrkan jag ba men gud jag ger ju en hel jävla låda med bröd till dem varje kväll jag vet. Fakking killar
(null)
Så cyklade jag hemåt
(null)
Hanna hade vistats i området på dejt så då var det ju smidigt att avlägga rapport direkt! Asap! I min soffa
(null)
Sen körde jag hem henne för att jag är så snäll och älskar att köra mammas bil så mycket och det gååååår ju så snabbt till Essingen bara typ tre låtar
(null)
(null)
Sen stukade jag foten i stentrappan i lägenhetshuset, missade sista trappsteget och trillade rakt ner, vem gör sådant 20 år gammal. (null)
Tur att jag nyligen fick det återberättat av läkarstudent att först lindar man hårt!!! Drog av mig bh-n och köööörde. Hahah. Strumpan ut och in :)  (null)
Tur att pappa kunde fixa ordentligt när jag till slut haltat hem! 
Vardagliga ting | |
Upp