En dag i Ugglarp

(null)
Bodil i morgonrock med müsli och damernas....
(null)
Åkte till Sias glassfabrik. Och gjorde helgens handling. Infekterade grejer det där, att handla. 
(null)
Jag och Harald åt falukorv och makaroner med jordgubbssaft i soooooolen
(null) 
(null) 
(null)
Olika bilder på Bodil.... vi läste i solen. Jag läser just nu Testamente av Tina Wähä som är väldigt bra
(null)
Harald roade sig med en drönare han "lånat från jobbet"
(null)
Sen gick vi till haaaavet och tog årets första dopp det var så kallt att det sen blev varmt för att mina muskler blev så trötta. Simmade så snabbt för att runda Stenen™️ att jag blev andfådd. Brrrr
(null) 
(null)
Vackra kon. Påväg ner lyssnade vi på en dokumentär om galna kosjukan. Så de kändes även lite läskiga
(null)
Satt och njöt i sista solen mot husväggen
(null)
Lagade pizza!!!
(null) 
(null)
Bra middag
(null) 
(null)
Semester. Jag la faktiskt ett ord för 37 poäng men vann inte ändå. Fan. Dessutom blivit besatt av online-schack (.....) och suttit i solen och svurit och suckat åt hur gubbar i typ Ryssland vinner över mig. Börjar få aggressionsproblem och hoppas för alla inblandades skull att jag vinner en match snart.
Vardagliga ting | |
Upp