(null)
Bilutflykt i solen till UlriksdalđŸ„° Körde sĂ„Ă„Ă„ fel pĂ„ ditvĂ€gen och köade pga bilolyckor men kom till slut fram!
(null)
Orangeriet var stĂ€ngt för sĂ€songen, fattar inte kĂ€nns som exakt sĂ€song för att hĂ€nga i orangeri. 
(null)
(null)
Besteg ett svin
(null)
Tjatade om vilka blommor som var okej som favoritblomma, jag sa nej till typ allt avslutade med att svara typ vaxblom sÄ trÄkigt. Hanna uppskattade i alla fall tulpanerna. SÀrskilt smirnoff med krusade blad
(null)
:) tb kul med blogglĂ€sare som minns. Jag har mĂ„tt helt off hela veckan? Tappat talföre livslust och energi. Blir alldeles slut bara av att leva. Som om livet ens krĂ€ver nĂ„got av mig nu.
(null)
Imorse vĂ€ckte pappa mig och Leo kom in för att visa sitt lego, jag har inte haft en seg helgmorgon hemma pĂ„ lĂ€nge men det var vĂ€l ganska likt sig. Pappa hade redan hunnit göra saker, inklusive smoothie, och Leo ville att jag skulle hjĂ€lpa bygga. Nu sitter jag pĂ„ tunnelbanan omringad av ett gĂ€ng utan vinterjackor men med snygga acne-mössor. 
Vardagliga ting | |
Upp