8/4 i Hiroshima

(null)
Eller ja, mest påväg TILL Hiroshima. Vi åkte Shinkansen-tåg, dvs de som går i 350km/h.... stod på perrongen när ett kom i full fart på genomfart, och kände flykt-instinkten. Det var som ett spjut. Skräckinjagande.
(null)
I Hiroshima finns det kanaler, liksom i Nagasaki. Det tycker jag om. Men det är den största staden på Japanresan hittills! 
(null)
Åt en ramen, tänkte fota alla jag åt men glömde en förut och denna rörde jag om i innan jag kom på :’((((((
(null)
(null)
Lite omgivning. En grej jag är mycket förvirrad över är att trots att det ju är vår finns det vissa träd i höstfärger och det ligger tom löv på marken ibland. 
(null)
Tvättade, äntligen............. fick en spådom med tvättmedlet 😍😍
(null)
Gulliver läste tydligen bok av en kontroversiell japansk nationalist på tramen. Så om jag inte skriver imorgon har vi blivit lynchade.
(null)
Det funkar så att man lägger i mynt när man går av för att betala, men hur mycket vet man inte förrän man gjort en rimlig uppskattning, lagt fram pengarna till kontrollanten, och blir stämplad som Idiot™️ när det är fel.
(null)
Godnatt!
Vardagliga ting | |
Upp