21/4 i Tokyo

(null)
Även: Gullivers födelsedag!!! Jag inledde starkt genom att leda honom till fel sida av en park. Ingången låg någon annanstans:)
(null)
(null)
Men vi kom in i parken i alla fall. Åt budget-lunch från 7-eleven i gräset (såhär sista veckan börjar ekonomin bränna) och sen försökte Gulliver läsa men insåg att min plan var bättre
(null)
Min plan var att ligga i solen i sluttningen och lyssna på musik, gärna även somna
(null)
Woho! Livskvalitet!
(null)
När klockan blivit mycket drog vi därifrån
(null)
Och lajvade riksrika. Eller nej, alla på stället gjorde det men. Vi gick till Lost in translation-hotellet/baren. Det är Gullivers favoritfilm... 
(null)
(null)
Det var extremt dyrt, man betalar liksom bara för att vara där, men de bytte i alla fall ut skålen med nötter var tionde minut!!
(null)
Spelades musik också. Herregud. Sen sjappade vi
(null)
Jag hade bokat restaurang (alltså förstååååår ni pressen att vara ensam ansvarig inför någons födelsedag)
(null)
Man behövde anstränga sig för att hitta den
(null)
Till slut drog vi i rätt dörr, efter att ha dragit i fel några minuter
(null)
Och åt japansk lyxmat. Restaurangtipset kom såklart från Sandra Beijers otroliga tokyoguide. Min bibel! 

Vardagliga ting | |
Upp