20/4 i Tokyo

(null)
Akihabara. Nördarnas plats
(null)
Mitt i kvarterstouren slänger jag in denna figur som är återkommande på klistermärken här 
(null)
Fortsätter: akihabara. Det ser ut som en Lego-stad?
(null)
Akihabara: åk upp 6 våningar och det är bara massa mangaporr. 
(null)
Något att vila ögonen på. Tänk er att det dessutom spelas hög musik och kommer ljud från alla håll och kanter i form av reklamfilmer/ olika grejers ljudeffekter. Mmm
(null)
Nej alltså det var inte för mig det där. Men kul att veta vart man ska gå om man byter personlighet och vill ha en kabel av något slag
(null)
Åkte istället till det dyraste området Ginza där jag jagade ett par sneakers jag spanat ut men som inte fanns buhu här är en plastros som tröst
(null)
Åt en fet okonomiyaki till lunch
(null)
Gick på kattcafe. Jag saknar Ziggy det var mest därför. 
(null)
(null)
Katterna gav intrycket av att inte ha några sinnen kvar, totalt avtrubbade!!!! Mys
(null)
(null)
I ära av lördag så var det tjockt med folk och här har vi mitt favoritpar och mina favorithus för dagen
(null)
Gulliver hämtade ut sina analoga bilder han hade framkallat här har ni en sneak peak 
(null)
I tunnelbanan kunde man se in i evigheten
(null) 
(null)
Vi skulle upp 450 meter i Tokyo skytree!!!! Budgeten kunde stretchas lite till
(null)
Barbie sponsrade övre planet och fakkade med bilderna genom ex detta rosa ljus bakom mig men tänkte att det gav lite variation till den lite monotona utsikten
(null)
Godnatt Tokyo 
Vardagliga ting | |
Upp