16/4 i Kyoto

(null)
Det här har ni säkert sett förut. Tori-portarna på Mt Inari! Där var vi i steeekande sol 22 grader och jag hade mensvärken från helvetet  och djupandades i varje steg
(null) 
(null)
Som pricken över it var det då några amerikaner som pekade oss i en riktning som visade sig vara en kvarts brant stigning genom skogen över fallna träd i direkt solljus hahahaha 
(null)
Mådde skit
(null)
Kom äntligen upp. Till toppen av berget (vi hade inte ens planerat att bestiga det....). Jag trodde jag skulle spy upp min livmoder.
(null) 
Tog tinder-bilder på Gulliver
(null)
På kvällen åt vi hamburgare. Alltså om det inte vore för mig skulle vi äta på roterande schema bara ramen okonomiyaki eller tonkatsu. Vilket är gott men alltså i en månad? Gulliver protesterade tyst genom att äta potatischipsen med pinnar som en tönt
(null)
Hejrå XD
Vardagliga ting | |
#1 - - Hanna:

Vad händer på sista bilden snälla ge mig ett svar

Upp