Vamos a la playa

(null)
Idag var vi lediga. Eller ja, lediga. Jag pluggade grammatik i biblioteket och sen hade jag SKYPEDEJT med en familj jag förhoppningsvis blir inneboende hos för resten av terminen. Vågar inte skriva mer om det för hittills verkar det hela lite för bra för att vara sant hö hö
(null)
Men sen! Så låg jag och Bodil på stranden. Att bada var en så konstig känsla? Hör inte ihop med sinnesstämningen jag är i. Back to school är inte att bada i typ 23-gradigt vatten. Men jag klagar INTE
(null)
Annars: jag har fått myggbett :/ och ett franskt par kom fram och frågade mig om vägen till stranden alltså wow så lokal såg jag alltså ut! Har ett favoritställe för mackor, de är dessvärre svindyra men ACK så goda. Blivit stammis på ett bageri där jag köper billiga supergoda croissanter till frukost. Äter med persiko-juice. Mmmmmmm

Vardagliga ting | |
Upp