försöker mig på pedagogiska musiktips

 Har så mycket att skriva om här men gör den sunda prioriteringen att istället tipsa om musik jag lyssnar på. Och för en gångs skull kommentera den. Pedagogiska tips.
Denna låt tipsade Sandra Beijer om på sin blogg häromdagen och jag lyssnar _aldrig_ på hennes musiktips. Men denna gång. Gör det med om ni gillar fin text mysiga röster lugnt och sådant
Anna Wise är en favoritröst. Jättefin låt jag tror är ganska lätt att tycka om?
the1975 måste ju rimligen vara förbi sin storhetstid och rutinerade fans som jag lyssnar kritiskt på de nya singlar som släppts, men denna tycker jag faktiskt håller måttet. 
Pepp. Bra. Gillar hennes röst. Äntligen gör hon musik som funkar för den. All tidigare har varit så hemskt tråkig!
Gulliver och jag ska dansa tryckare till denna har vi sagt. Joji är hans fynd och nu förhoppningsvis erat genom mig. Bara lyssna. Om ni gillar välproducerat snyggt bra musik typ. 
José Gonzalez<3 <3 <3 <3 <3
Min favorit från hennes nya album. 100 poäng/100 möjliga
Ja det här är väl det mest nischade på sidan men ja elektronisk musik med mycket basgång är ju en grej jag uppskattar. 
Om musik, film eller böcker | |
Upp