Miércoles con mi pelirrojo lol 😆

(null)
Jag och Gulliver åt menu del dia på en väldigt spansk restaurang. Som jag varit på en gång innan? Men då var han som jobbade där sjukt otrevlig. Idag trodde jag han skulle fria till mig? Menu del dia är trerätters för 105 kronor<3
(null)
Klassiker. Promenera på Montjuic. Jag gick runt golvad av det vackra (löven är även fortfarande gröna?) och tjatade om att "jag vill BO här" hahahaha är det inte det jag gör?
(null)
(null)
Men denna gång ändå upp mot havet! Hamnen!
(null)
(null)
Fiskmåsar. Det var så varmt, solen så stark som i maj i Sverige och vi gick förbi någon som klippte gräs och det luktade som en helt annan årstid. 
(null)
Sen köpte vi proviant och satte oss ner och planerade stordåd. Tills jag fick meddelande på whatsapp "Haaaaannaaaa" "vi är hungriga vi väntar på dig" och sprang hemåt för linsgryta:) är så trött att inget att mina språk fungerar!!!!! Det är vansinne. Måste göra läxor på något sätt. Innan jag somnar.
Vardagliga ting | |
Upp