Llover a mares

(null)
Redan under de tidiga grammatiklektionerna såg himlen oroväckande ut :/
(null)
På stammisställe kunde man minsann icke sitta nere på innergården ;(
(null)
Sen small det bokstavligen av åskan och blixt och i bild: markis tung av regn. Man ser hur det forsar ner från den. Jag och Gulliver satt inomhus och spenderade brutala mängder pengar. Alltså, brutala. Alltså, vi bokade massa flyg. Missade först att lägga till pris för incheckat bagage. Fick hjärtattack en stund när jag trodde ett mycket dyrt visum behövdes för en av platserna vi ska till. Men ICKE vilken tur puh inte ytterligare en månadslön
(null)
Jag och Gulliver trotsade sen regn och tog oss hit. Jag tycker Sagrada Familia ser ut som en spettekaka, eller en tårta typ. Gulliver tycker det ser plastigt ut. 
(null)
Sen firade vi med tapas på min bästa tapasrestaurang och vin för alltså när man spenderat så mycket; varför inte lite till????????????????? Imorgon åker han till sin B-stad igen :(
Vardagliga ting | |
Upp