En nedrans recension ett leende och en vän på besök

(null)
Här är jag tillbaka i min hiss (mitt trapphus luktar så himla gott! Alldeles sött!) men med ett colgatesmile:) är så underligt. Vad är det för vita stora saker i mitt ansikte, tänker jag.
(null)
(null)
I skolan fick jag ett lagom stresspåslag av grammatikläxor och skrev en recension som nog knappt går att läsa för hur många gånger jag suddade och skrev nytt. Vi skriver nämligen på papper, linjerat med rader vi alla måste fylla. Inte mer! Inte mindre!
(null)
Stackars Gulliver hade fått vänta på att jag skulle bli klar med den (aka utkickad pga skrivtiden slut) och så hade vi lite tid innan solen gick ner. Åt churros och gick till park.
(null)
Gick till strand! Måste spendera mer tid vid havet. Solen går ner så tidigt, men havet är nästan trevligast i mörket. Och behövs nya utomhusaktiviteter som inte kräver ljus.
(null)
Gulliver fotade gulliga gamlingar
(null)
Sen gick vi till där Bodil och David satt och sörjde recensionsskrivningen med rödvin.
(null)
I bild: David som förklarar varför Bodil tillhör övre medelklass. Efter tre glas vin. Det var spännande att bevittna!

Vardagliga ting | |
Upp