Sol ida jaow

Ingen orkade laga middag idag så vi tog båten till restaurang. Jag gick upp ur sängen vid 13 för att förflytta mig till hängmattan. På den nivån är det, skrek till pappa att "MEN KAN JAG FÅ VARA LEDSEN FÖR EN ENDA GÅNGS SKULL!" så tårarna rann, igen, banbrytande grejer det senaste dygnet. Jag tycker restaurang aldrig blivit densamma sen jag började jobba inom branschen, tittar på servitriser och nissar och tänker "du är jag! jag är du! jag vill ha ditt jobb!" typ. arbetsskador, lol xD
Här satt jag igårkväll. Meditativt! Minus att jag hittade typ 3 miniatyrfästingar på mina vader samt var tvungen att ta livet av minst tjugo myggor för att inte dö av blodbrist. Ähhhhh sekundärt sånt där. Småkryp överallt, överallt, överallt. Gjorde valkompassen! Intet nytt på vänsterfronten, hehe. Gör den med hörni. 
Vardagliga ting | |
Upp