Maxar

(null)
Åt sjuka crepes igår. Sjukaste av allt var att de gav gratis vatten? I glas? Måste vara enda platsen i Sydeuropa det händer?
(null)
Köade för biljetter till Bohemian Rapsody, billig bio onsdag= de var slutsålda? Rip. Vi valde att gå den senare visningen istället, klockan elva....
(null)
I väntan så låg vi i Bodils säng. Hon bor hos rektorerna lol så jag hade aldrig varit där förut men det är spansk långhelg så de har bortresta.
(null)
Söta kattsyskon
(null)
Bodil, fascinerad över att det är så mycket folk på biovisning mitt i natten en vardag. Dokumenterandes.
(null)
Bodils story, alltså ville bara visa min vackra sammetskjol jag fyndade!
(null)
Idag är det 40 år sen Spanien fick sin nya demokratiska konstitution. Grejen är, att katalanerna generellt inte tycker den var så värst demokratisk så i bil ser ni typ de enda människorna i Barcelona som ändå ville fira. De sjöng "viva España", jag njöt av att ha lägenheten själv och satt i underkläderna vid matbordet med balkongdörren öppen och lyssnade!!!!
(null)
Sen bjöd jag hem Bodil, vi skulle fira att vi lämnat in våra argumenterande texter. Satt hela dagen och hetsade varandra i chatte genom att skriva antal ord vi kommit upp till, kämpade sig upp till de sista. 900 minst skulle den vara nämligen. "830" "846" "873" "901" "fuck off"
(null)
Lagade pastamiddag såklart
(null)
(null)
Mitt första försök på kataloniens nationalrätt bröd med tomat alltså det ska verkligen inte se ut såhär på riktigt. Ska lära mig ordentligt någon gång.....
(null)
Vi tittade på grabbiga indiefilmen Lost in translation och knäppte upp gylfen (vilket såklart även skulle dokumenteras) och jag är så alkoholkänslig att jag rapade
(null)
Samt gick panik över den här likheten???? Uuuuuuhhhhhhhh vi har till och med samma amorbåge snyft jag tror inte ni förstår hur ful han har blivit på äldre år Jonathan </3 skoja godnatt.
PS blir inget Spotify Wrapped-inlägg för i vanlig ordning är dagen de släpps den sämsta dagen på året för mig för blir alltid så himla besviken på algoritmen och tycker det är orepresentativt. 83 602 minuter kan jag flexa med. Och att Arctic monkeys var mest spelade. Men där tar det tvärt stopp tar med mig resten till graven!

Vardagliga ting | |
Upp